Proměření energie místa a práce s energií má široké využití. Třeba ve školách pro učitele i jejich žáky.
Nedávno jsem dostal zajímavý email od svého přítele, otce tří dětí. Odcituji z něj jednu pasáž:
"... Moje kamarádka dělá na střední škole a je plná naštvanosti na svou práci. Přičítá to, kromě jiného, tomu, že energie v té budově je úplně děsná. Že tam nikdo nevydrží ani do tří, pořád jsou všichni podráždění...
Tak mě napadlo, že dát dítě na takovou školu (nemluvím o úrovni vzdělání), kde se nedá soustředit, jsou divné vlny atd., znamená, že je to pro něj nebezpečné, nic se nenaučí a ještě na něj budou hnusní. ..."
Tato situace mě zaujala. Přeměřil jsem energii místa, kde stojí budova školy. Výsledek byl jasný. Energie místa byla hluboce podprůměrná. Navrhnul jsem kamarádce přítele, že bych uspořádal pro profesorský sbor seminář Akumulátor energie. Bohužel, podle odpovědi by se práce s energií nesetkala u vedení školy kvůli předsudkům s pozitivním ohlasem.
Přitom místo, kam děti chodí roky do školy - od mateřské po vysokou - rozvíjejí se, čerpají informace a kultivují inteligenci, má zásadní vliv na jejich další životní cestu a nasměrování. Nezapomínejme na to, že místo s optimální energií dává dětem od ranného věku lepší vyhlídky po všech stránkách: zdraví, výkonnost, motivaci, odolnost vůči stresu a s tím úspěšnost ve studiu, rozvoj osobnosti, asertivitu…
Při zvažování možností, na kterou školu dítě přihlásit a které dát přednost, může být přeměření energie místa důležitým vodítkem.
Mimo to seminář Akumulátor energie může kantorům a profesorům pomoci v čerpání energie, která je při jejich práci tolik potřebná.
Jan Jílek